نفس مامان و بابا

کنجد من خوش اومدی

1392/8/5 13:33
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان باباآپلود عکس رایگان و دائمی

خوش اومدی عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم. خیلی خوشحالم خاله های نی نی سایت هم واسه ات جشن گرفتن و از اومدنت خوشحال شدن خیلی ........آپلود عکس رایگان و دائمی

امروز فهمیدم شما تو دلم هستید و من بیشتر از همیشه بخودم میبالمممممممممممم و آرزو میکنم 8 ماه دیگه بسلامتی تو رو با تمام وجودم لمس کنمآپلود عکس رایگان و دائمی

چرا که لمس تو زیبایییییییییییییییییی..........آپلود عکس رایگان و دائمی

این عکس شماس البته هنوز خیلی کوشمولویییییییییییییییی اندازه یه کنجد شایدم کوچیکتر

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ميتى
29 مهر 92 0:05
خاله ميتى قربونت بشه .وقتى اومدى يروز با مامانى برو بازار براش كفش بخر.باشه عزيزم؟
Diamond
1 آبان 92 2:31
عاشق ماه مهر شدم که اینطور دل دوستامو شاااااااااااااد کرررررررررررررررد
Diamond
1 آبان 92 2:42
عزیییییییزم مبارکت باشه خیلی خیلی خوشحال شدمممممممممممممممم کنجد خاله جیگرتووووووووو بخورررم وای که چه روزهای خوبی تو رها زری به به....انشالا بزودی بقیه بچه هااااااا
مامان ناناگولو
1 آبان 92 19:38
دوست دارم کنجد جونم